Продавець ТОВ "ЦТО КВАРЦ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
359 відгуків
Центр технічного обслуговування Кварц
+380 (67) 539-09-69
+380 (96) 396-33-91Володимир
Додати відгук

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата за реквізитами
  • Онлайн Оплата карта: 5169 3305 1729 5702 (Приват Банк)

Гарантія:

Гарантія: Гарантія на промислове обладнання одна з перших речей, про яких цікавиться клієнт. Інтернет-магазин svartech.com.ua, що на більшу частину товарів, представлених в каталозі, ми надаємо гарантію на 1 рік. Безпосередньо під час проведення угоди купівлі-продажу умови гарантійного обслуговування визначаються окремо. Ми зобов'язуємося: ➤ устранить на новом оборудовании заводской брак, если он был обнаружен в минимальные сроки после покупки. В случае невозможности устранить дефекты, мы готовы заменить товар на аналогичный или максимально приближенный по техническим характеристикам; ➤ произвести замену некачественных деталей и узлов (кроме быстроизнашивающихся) на новые. При этом детали и узлы, которые оказались не качественные должны быть возвращены нам. В случае необходимости мы готовы дать устные рекомендации по установке и предварительной настройке оборудования. Мы не даем гарантию на: ● деталі і вузли, що швидко зношуються. обладнання, яке було з'єднання

ДОСТАВКА

Компанія «ЦТО ККВАРЦ» здійснює доставку обладнання, інструменту і оснастки по всій території України. Ми вже багато років успішно співпрацюємо з самими великими і надійними транспортними компаніями, тому всі замовлення приходять точно в строк.

  • ТОВ «НОВА ПОШТА»
  • Компанія «ІНТАЙМ"
  • "ДЕЛІВЕРІ"
  • «ГЮНСЕЛ»

Також Ви можете запропонувати транспортну компанію, з якою Ви працюєте, і ми доставимо товар до терміналу

Самовивіз зі складу

Також у Вас є можливість забрати замовлення самостійно з нашого складу

ЯК ЗАМОВИТИ ОБЛАДНАННЯ

  • Ви оформляєте заявку (на сайті, по телефону або по e-mail).
  • Наш менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження і уточнення деталей замовлення.
  • Після узгодження замовлення менеджер виставляє рахунок і висилає Вам скан-копію рахунку для оплати.
  • Ви оплачуєте рахунок. Гроші йдуть два-три дні. Після отримання грошей ми відправляємо Ваше замовлення з усіма необхідними документами. В день, коли замовлення приїде у Ваше місто, Ви приїжджаєте в офіс транспортної компанії у Вашому місті, оплачуєте послугу доставки (якщо вона не включена в рахунок) і забираєте товар!
  • Чекаємо Ваших нових замовлень!

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Рядки повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Добрий день, дарую, що не відповідає, на вихідних не працювала. 1)стараюсь знайти статтю та відкинути яку то конкретну інфо. 2) Завдяки КМС це дуже спірний момент для Вас глобально не має сенсу робити такий акцент на цьому, це не ефективно для товарів вашої величини в такому форматі. Куди ефективніше був би перфоманс макс, він показується в тих самих медіальних каналах, але точно та правильно згідно з фідою даних. Або якщо ви все ж хочете КМС, то я можу запропонувати зібрати ці кампанії більш узагальнено без акцентів на кожному товарі, тоді доплат за таку роботу буде не більш ніж 1500.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Компанія здійснює повернення згідно із Законом «Про захист прав споживачів»
Термін повернення: 14
Вартість повернення:
за рахунок покупця
Умови повернення та обміну
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо).
Винятки
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172).
З актуальним вичерпним Переліком можна ознайомитись за посиланням.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Обмін та повернення
Покупці нашого інтернет-магазину мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки, згідно з основними вимогами, перерахованими в  Законі України «Про захист прав споживачів» .
 
Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості здійснюється у разі, якщо:
• товар не використовувався;
• збережено споживчі властивості товару;
• збережено повну комплектацію товару, у тому числі упаковки, заводські плівки та наклейки;
• збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;
• збережено чек або видаткову накладну, видану покупцеві при покупці.
В цьому випадку необхідно:
Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
1. За телефонами 380 (67) 636-19-79, +380 (67) 539-09-69 (в робочий час із понеділка
по п'ятницю з 8:30 до 17:00);
- За допомогою месенджера Viber;
- написати електронний лист на пошту info@qz.dp.ua
2. Надіслати товар після погодження з менеджером.
3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.
Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.
 
Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну чи повернення мають бути виконані такі вимоги:
- відсутність механічних пошкоджень, його упаковки та комплектуючих, спричинених неправильною або неакуратною експлуатацією;
- Збережено чек або видаткова накладна, видані покупцю при покупці.
В цьому випадку необхідно:
Звернутися в інтернет-магазин будь-яким зручним способом:
1. За телефонами 380 (67) 636-19-79, +380 (67) 539-09-69 (в робочий час із понеділка по п'ятницю з 8:30 до 17:00);
- За допомогою месенджера Viber;
- написати електронний лист на пошту kvrcdp@gmail.com

2. Надіслати товар після погодження з менеджером
3. Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашому менеджеру.Протягом 14 днів відділ контролю якості видає висновок про наявність дефекту, спричиненого виробничим шлюбом.
4. У разі обміну Продавець надсилає товар належної якості Покупцеві у 3 – 5 денний термін.
Транспортні витрати щодо обміну товару неналежної якості відбуваються за рахунок Продавця.
 
Порядок повернення коштів
Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі повернення товару
неналежної якості. Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, який вказується. покупцем.
Додаткові комісії з переказу коштів при поверненні товару належної якості лягають на покупця, при поверненні товару неналежної якості лягають на Продавця

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner