Продавець ТОВ "ЦТО КВАРЦ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
400 відгуків
Центр технічного обслуговування Кварц
+380 (67) 539-09-69
+380 (96) 396-33-91Володимир
Додати відгук

RE.F4-H Пластина з листової сталі для середніх і високих навантажень

ПОКРЫТИЕ

Виготовлений за зразком поліуретан, твердість за Шором А 95.

ДИСК КОЛІСА

Чугун.

ЯКІР

Ступиця з кулькопідшипником. Ідеальне рішення для великих навантажень і безперервного руху.

КРОНШТЕЙН НЕПОДОВОЇ ПЛАСТИНИ

Оцинкований сталевий лист жовтого кольору (випробування в камері соляного туману понад 72 год). Кронштейн призначений для витримування навантажень до 7500Н. Він забезпечує несних здібностей, які роблять його придатним для важких промислових застосувань.

КОНШТЕЙН ПОВОРОЖНОЇ ПЛАСТИНИ

Оцинкований сталевий лист жовтого кольору (випробування в камері соляного туману понад 72 год). Наявність подвійного поворотного кулькопідшипника та прямий контакт між пластиною й кільцем кулькопідшипника з вбудованим штифтом забезпечують чудову маневровість. Не вимагає техобслуговування. Кронштейн витримує навантаження до 7500 Н. Він забезпечує несних здібностей, які роблять його придатним для важких промислових застосувань.

Він складається з (см. Рис.1):

  1. кріпильна пластина: оцинкований сталевий лист жовтого кольору;
  2. вилка: оцинкований сталевий лист жовтого кольору;
  3. кільце кулькового підшипника: оцинкований сталевий лист жовтого кольору;
  4. центральна цапфа: сталевий гвинт класу 8.8 та сталева гайка;
  5. система ротації: кільце кульки з консистентним мастилом з обох боків;
  6. пилозахисне ущільнення: технополімер сірого кольору RAL 7015.
ТОРМОЗ

Переднє гальмо (RE.F4-100) або заднє гальмо (RE.F4-125-150-200) подвійної дії з одночасним блокуванням колеса та кронштейна. Гальмо просте й ефективне у використанні: він приводиться в дію й розчіплюється простим впливом зверху вниз на кінчик двох окремих педалей, у такий спосіб забезпечуючи максимальну зручність маневрування. Гальмівна ефективність може бути відрегульована за допомогою гвинта з головкою під торцевий ключ M8.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner