Гибочний верстат HR4W2518 4-валковий гідравлічний
- Під замовлення
Ціну уточнюйте
Опис верстата
4-х валкові гідравлічні вигинальні верстати серії HR4W ― самі передові і точні в області згинання листового металу. Два валка з гідравлічним приводом і системою регулювання тиску притиску забезпечують бездоганний хід листа. Будучи дуже простим в обслуговуванні, дані верстати є найбільш надійними і швидкими серед представлених сьогодні на світовому ринку машин подібного типу.
На 4-валкових верстатах лист притиснутий і закріплений між верхнім і нижнім валком, що виключає його ковзання під час роботи (на 3-валкових верстатах лист підтримується одним з бічних валків і завжди існує можливість проковзування). Забезпечується просте і точне вирівнювання аркуша; після притиску необхідно лише підняти протилежний валок і зробити обертання до упору листа: відбувається точне вирівнювання аркуша і необхідний притиск.
Верстати випускаються з валками довжиною від 1 до 7 м і більше і дозволяють виробляти згинання листів товщиною від 1 мм до 240 мм Верстати додатково оснащуються допоміжними пристроями для подачі і підтримки листів, системою згинання конусів, цифровою індикацією положення валків. Верстати дозволяють виробляти гарячу згинання, а також виконувати гибку сортового прокату.
Низько ефективна система (редуктори, бронзові вкладиші підшипників ковзання, ремінні передачі, кардани, прямолінійні напрямні) замінена новими високоефективними конструктивними рішеннями: гідравлічними планетарним приводом, безпосередньо, через шліцьове з'єднання, сполученим з валком, хитними напрямними і самоустанавливающимися подвійними підшипниками кочення з конічними роликами, що усуває зазори і тертя, які призводять до втрати енергії.
Високотехнологічна конструкція для згинальних валків, яка не вимагає ніякого технічного обслуговування або мастила за весь строк експлуатації машини. Кожен підшипник повністю заповнений мастилом і герметично ізольований і практично не зношується. У старих моделях необхідно було змащувати багато вузлів машини, точка за точкою, що забирало багато часу. Система централізованого мастила всієї машини мала свої недоліки – так, при стисненні труби для подачі масла, або дефектів при складанні, а також засмічення трубопроводу, машина могла вийти з ладу.
Ці енергозберігаючі технології відповідають міжнародним нормам високого коефіцієнта корисної дії (ККД).
Ці конструктивні рішення є вершиною сучасної техніки і дозволяють значно знизити втрати енергії при передачі зусилля від електродвигуна до згинальним валка.
СТАНДАРТНЕ ВИКОНАННЯ:
- Міцний сталевий корпус машини
- Безступінчате регулювання швидкості (дві швидкості на верстатах з ручним управлінням)
- Механічне посилення паралельності валів (використовуються торсіонні траверси для бічних валків) за рахунок цього, по-перше: знижується споживана потужність машини і збільшується механічна потужність, а по-друге: знижується похибка при виготовленні деталей внаслідок більш точної настройки паралельності.
- Бічні вали рухаються по круговій траєкторії, що дозволяє знизити енерговитрати при згинанні, а також зменшує спрямленный ділянку на кінцях деталі, дає можливість отримати менший внутрішній діаметр (Ømin=Øверхнего валу x 1,1).
- Компактна гідравлічна система з комплектуючими відомих марок
- Електрична система з захистом від перевантаження електродвигуна
- Пересувний пульт управління (на машинах з ручним керуванням стаціонарний)
- Кнопка аварійної зупинки машини
- Гідравлічна захист від випадкових перевантажень (контроль максимального тиску)
Мінімальний можливий діаметр згинання залежить від декількох факторів, таких як:
- Товщина листа;
- Матеріал аркуша;
- Діаметр верхнього валка;
Діаметр верхнього валка верстата впливає на мінімальний діаметр гнуття, так як неможливо отримати діаметр, який був би менше діаметра верхнього валка.
Бічні валки переміщуються максимально близько до центру верхнього валка, за рахунок чого забезпечується найменший внутрішній діаметр готового виробу До=1,1 до діаметра верхнього валка ( у верстатів з лінійними направляють До=1,3-1,5). Прямолінійний ділянку скорочується до 1,5-2,0 товщини матеріалу (на верстатах з лінійними направляючими прямолінійний ділянку становить 3,0-5,0 товщини матеріалу).
ТЕХНІЧНІ ТА КОНСТРУКЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ
Валки встановлюються на підшипниках з високою допустимої динамічним навантаженням, що забезпечує мінімальне тертя і рівномірне обертання валків при роботі верстата як мінімальної, так і при максимальному навантаженні. Для забезпечення постійної змащення і захисту від зовнішніх забруднень підшипники встановлені у водонепроникному корпусі з консистентним мастилом на весь термін служби. Гідравлічні приводи всіх валків здвоєні з планетарними редукторами. Оскільки планетарні редуктори встановлені безпосередньо на валках, не відбувається втрати потужності. Потужні торсіонні вали забезпечують абсолютну паралельність валків. Використання торсіонних валів і комплексу гідравлічних пристроїв створюють унікальну систему, що забезпечує високий рівень точності і виробничу гнучкість
Нові планетарні хитні напрямні: контактують з верхнім валком в більш високій точці, оптимальний кут, автокомпенсації. Менший виштовхує ефект під верхнім валком; менше деформація.
Щільний затискач листа зі значним зусиллям на великій довжині, при цьому знижується зворотне пружинение обичайки. Немає втрати потужності при русі бічного валка, як у верстатах з напрямними ковзання. Тому при меншій паспортної потужності верстата, гнучкі можливості набагато вище.
ПРИНЦИП РОБОТИ
На малюнку зліва машина в класичному виконанні з лінійними направляючими, на малюнку праворуч машина виробництва ROCCIA srl. В першу чергу ми помічаємо, що конструкція ROCCIA srl виглядає значно складніше і здається вартість її повинна бути вище, ніж у машини в простому виконанні.
Торсионна балка ROCCIA srl – заснована на масивних круглих балках, які з'єднані механічно з двома гідравлічними поршнями бічних валів зліва направо. Два поршня стають фактично одним цілим, оскільки твердо пов'язані за допомогою торсіонної балки. Стиснення масла тут не має значення, тому що ступінь стиснення це завжди результат суми стиснення в обох поршнях, тобто масло в обох поршнях стискається симетрично. З-за важеля, створеного направляючими валу, можна встановити менші поршні і мати той самий ефект, але з великою перевагою із-за меншого шляху масла і меншого стиснення. Це доведено практикою, як сама точна і надійна система в усьому світі, крім того, вона не вимагає ніякої налаштування або регулювання протягом усього часу експлуатації.
У системи ROCCIA srl замість цього є направляючі, гойдаються навколо центру, встановлені за допомогою підшипників. Система працює протягом багатьох років без втрати точності. З'єднання зі штифтами і підшипниками добре відомі і використовуються у всьому світі, ось чому ми можемо твердо гарантувати, що машинна точність буде постійною.
Паралельність гибочних валків забезпечується важкими торсіонними валиками, які працюють спільно з системою клапанів, що управляє потоком масла. Дана система забезпечує повну і стабільну паралельність без необхідності в перенастроюванні
Завдяки застосуванню потужних торсіонних валів компанія домоглася абсолютно паралельного переміщення валків при згинанні, що гарантує високу точність гнуття, необхідну для подальшої точної зварювання, та її збереження протягом тривалого періоду на відміну від схем гідравлічного або електронного управління, застосовуваних конкурентами.
Паралельність нижнього валу.
Система заснована на тому, що вал встановлений на двох ексцентрикових колесах, керованих торсіонною балкою. Ексцентрик не ревер, таким чином, немає ніякого шляху, для стиснення при навантаженні і тим самим досягається стабільна стійкість нижнього валу. Ось чому ми можемо гарантувати кращу точність, навіть коли машина навантажена до межі.
ГЕОМЕТРІЯ РУХУ
Що б до
Основні | |
---|---|
Виробник | Roccia |
Країна виробник | Італія |
Додатковий сервіс | Сервісне обслуговування, Установка, Навчання |
Стан | Новий |
Додаткові параметри | |
Тип приводу верстата | гідравлічний |
- Ціна: Ціну уточнюйте