4-Х ВАЛКОВІ ГІДРАВЛІЧНІ ЛИСТОЗГИНАЛЬНІ ВАЛЬЦІ
4-х валкові гідравлічні вигинальні верстати серії HR4 ― самі передові і точні в області згинання листового металу. Два валка з гідравлічним приводом і системою регулювання тиску притиску забезпечують бездоганний хід листа. Будучи дуже простим в обслуговуванні, дані верстати є найбільш надійними і швидкими серед представлених сьогодні на світовому ринку машин подібного типу.
На 4-валкових верстатах лист притиснутий і закріплений між верхнім і нижнім валком, що виключає його ковзання під час роботи (на 3-валкових верстатах лист підтримується одним з бічних валків і завжди існує можливість проковзування). Забезпечується просте і точне вирівнювання аркуша; після притиску необхідно лише підняти протилежний валок і зробити обертання до упору листа: відбувається точне вирівнювання аркуша і необхідний притиск.
Верстати випускаються з валками довжиною від 1 до 7 м і більше і дозволяють виробляти згинання листів товщиною від 1 мм до 240 мм Верстати додатково оснащуються допоміжними пристроями для подачі і підтримки листів, системою згинання конусів, цифровою індикацією положення валків. Верстати дозволяють виробляти гарячу згинання, а також виконувати гибку сортового прокату.
Низько ефективна система (редуктори, бронзові вкладиші підшипників ковзання, ремінні передачі, кардани, прямолінійні напрямні) замінена новими високоефективними конструктивними рішеннями: гідравлічними планетарним приводом, безпосередньо, через шліцьове з'єднання, сполученим з валком, хитними напрямними і самоустанавливающимися подвійними підшипниками кочення з конічними роликами, що усуває зазори і тертя, які призводять до втрати енергії.
Высокотехнологичная конструкция для гибочных валков, которая не требует никакого технического обслуживания или смазки за весь срок эксплуатации машины. Каждый подшипник полностью заполнен смазкой и герметически изолирован и практически не изнашивается. В старых моделях необходимо было смазывать много узлов машины, точка за точкой, что отнимало много времени. Система централизованной смазки всей машины имела свои недостатки – так, при сжатии трубы для подачи масла, или дефектов при сборке, а также засорения трубопровода, машина могла выйти из строя.
Ці енергозберігаючі технології відповідають міжнародним нормам високого коефіцієнта корисної дії (ККД).
Ці конструктивні рішення є вершиною сучасної техніки і дозволяють значно знизити втрати енергії при передачі зусилля від електродвигуна до згинальним валянням.
На 4-валкових верстатах лист притиснутий і закріплений між верхнім і нижнім валком, що виключає його ковзання під час роботи (на 3-валкових верстатах лист підтримується одним з бічних валків і завжди існує можливість проковзування). Забезпечується просте і точне вирівнювання аркуша; після притиску необхідно лише підняти протилежний валок і зробити обертання до упору листа: відбувається точне вирівнювання аркуша і необхідний притиск.
Верстати випускаються з валками довжиною від 1 до 7 м і більше і дозволяють виробляти згинання листів товщиною від 1 мм до 240 мм Верстати додатково оснащуються допоміжними пристроями для подачі і підтримки листів, системою згинання конусів, цифровою індикацією положення валків. Верстати дозволяють виробляти гарячу згинання, а також виконувати гибку сортового прокату.
Низько ефективна система (редуктори, бронзові вкладиші підшипників ковзання, ремінні передачі, кардани, прямолінійні напрямні) замінена новими високоефективними конструктивними рішеннями: гідравлічними планетарним приводом, безпосередньо, через шліцьове з'єднання, сполученим з валком, хитними напрямними і самоустанавливающимися подвійними підшипниками кочення з конічними роликами, що усуває зазори і тертя, які призводять до втрати енергії.
Высокотехнологичная конструкция для гибочных валков, которая не требует никакого технического обслуживания или смазки за весь срок эксплуатации машины. Каждый подшипник полностью заполнен смазкой и герметически изолирован и практически не изнашивается. В старых моделях необходимо было смазывать много узлов машины, точка за точкой, что отнимало много времени. Система централизованной смазки всей машины имела свои недостатки – так, при сжатии трубы для подачи масла, или дефектов при сборке, а также засорения трубопровода, машина могла выйти из строя.
Ці енергозберігаючі технології відповідають міжнародним нормам високого коефіцієнта корисної дії (ККД).
Ці конструктивні рішення є вершиною сучасної техніки і дозволяють значно знизити втрати енергії при передачі зусилля від електродвигуна до згинальним валянням.